قاب بشقاب میناکاری
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

قاب بشقاب میناکاری

خرید قاب بشقاب میناکاری

قاب بشقاب میناکاری

امروزه هنر میناکاری با ترکیب هدایای تبلیغاتی در غالب انواع قاب بشقاب میناکاری یک مدل جدید ، لوکس و منحصر به فرد در زیر شاخه های صنایع دستی به شمار می روند. فروشگاه انلاین امیران تبلیغ بزرگترین مرجع ساخت ۴۰۰ مدل از جنس قاب بشقاب میناکاری می باشد. جهت خرید و مشاهده محصولات به سایت امیران تبلیغ مراجعه فرمایید. جنس قاب بشقاب میناکاری معمولا از متریال پی وی سی، ام دی اف و چوب راش تهیه و تولید می گردد. پروفیل های پی وی سی معمولا به صورت های نیمه گرد، سطوح تخت و همچنین با رنگ های متفاوتی تولید می گردند. اما متفاوت بودن و برتری داشتن کارگاه تولیدی امیران تبلیغ نسبت به سایر کارگاه های زیر پله ای و متمایز بودن کیفیت به دلیل استفاده این گروه تولیدی از متریال چوب در ساخت انواع قاب ها می باشد . استفاده از صنعت چوب در ساختار قاب سازی مزیت های بسیار مفید تری نیز داشته از جمله زیبایی و منحصر به فرد بودن قاب چوبی توانسته ترکیبی بسیار زیبا بین صنایع دستی مینا کاری و صنعت بزرگ قاب سازی ایجاد نماید.

بسته بندی تابلو بشقاب میناکاری در جعبه های “هارد باکس ، جعبه جیر، جعبه های پی وی سی، جعبه های مقوایی و جعبه های ام دی اف” اصالت و چشم نوازی این محصولات صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی را دو چندان نموده است.گروه تولیدی امیران تبلیغ با به کار گیری طراحان حرفه ای ، گرافیکی و دارا بودن جدیدترین دستگاه های دوخت و برش انواع چوب و پی وی سی و همچنین توان تولید روزانه بین ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ عدد انواع قاب های میناکاری و همچنین پلاک های مسی میناکاری توانسته بالاترین رکورد تولید را به خود اختصاص نماید. و راهی نزدیک بین تولید کننده و مصرف کننده بدون دخالت دلالان توسط سامانه انلاین خود ایجاد نماید.استفاده از چوب های ۵ میل و ۸ میل و برش کاری حرفه ای و تخصصی و همچنین استفاده از طرح های اسلیمی و تذهیب در کف قاب های جیر و ترکیب با انواع قاب بشقاب میناکاری ترکیب زیبایی از هنر استاد کاران ماهر در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ تولید است.

 
 
تابلو بشقاب میناکاری
 
 

22

 
 
لطفا جهت سفارش عمده و مشاوره رایگان و سفارش تولید اختصاصی انواع تابلو میناکاری اصفهان هم اکنون با واحد فروش امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.
 
استفاده از گلدان های صنایع دستی اصفهان و ترکیب با صنعت قاب سازی نمونه ای دیگر از طراحان بزرگ امیران تبلیغ می باشد. به طوری که انواع گلدان های صنایع دستی همچون ” مس و پرداز،گلدان های الماس تراش،گلدان های مس و مینا،گلدان های مس و فیروزه،گلدان های مس و خاتم” که به صورت های گوناگون در قالب انواع قاب های چوبی و پی وی سی به دو صورت در امیران تبلیغ تولید می گردند:
نوع اول برش دادن تمامی این گلدان ها به صورت مساوی از وسط و ترکیب انها با چوب های معرق رنگ شده همراه با پاشش پلی استر جهت دوام بالاتر بابت شهر های شمالی و جنوبی کشور و همچنین براق شدن چوب های معرق که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر قاب ها می گردد. اما در مجموع ترکیب شدن معرق رنگی و پلی استر شده همراه با قاب بشقاب مینا کاری و یک بسته بندی نفیس مقوایی یا هارد باکس یا پی وی سی فقط در امیران تبلیغ تولید می گردد.
 
اما نوع دوم استفاده از گلدان بدون اینکه برشی صورت بگیرد. در قالب قاب بشقاب میناکاری با زیرساخت معرق رنگین، انواع قاب های میناکاری را می توان در امیران تبلیغ به ۴ مجموعه بزرگ طبقه بندی نمود.
  1. مجموعه اول ترنج: قاب بشقاب میناکاری نام دارد که جزء بارزترین مدل هدایای تبلیغاتی لوکس و بسیار نفیس از تولید کننده بدون هر گونه واسطه برای مشتریان ارسال می گردد.
  2. مجموعه نوع دوم : انواع ظروف تابلو بشقاب فیروزه کوبی نام دارند. دیوار کوب های فیروزه کوب که با معرق ها همراه با رنگ فیروزه ای و پاشش رنگ های مخصوص معرق و در نهایت پلی استر زدن تولید می گردند.
  3. نوع سوم : مجموعه عقیق نام دارد ، همراه با بسته بندی فوق العاده نفیس و صادراتی.
  4. نوع چهارم : گروه نگار همراه با تلفیق شش رنگ.
لطفا جهت مشاوره رایگان و سفارش عمده تابلو های بشقاب میناکاری هم اکنون با واحد فروش امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید و از جدید ترین مدل قاب های مینا کاری در سامانه انلاین صنایع دستی اصفهان دیدن فرمایید.سامانه انلاین امیران تبلیغ با هدف تولید جدیدترین قاب های میناکاری تلاش نموده به صورت انلاین در معرض دید مشتریان و بدون واسطه از تولید به مصرف در دسترس عموم قرار دهد.
 

بشقاب میناکاری قاب دار

انواع دسته بندی قاب دیوارکوب ها و بشقاب میناکاری با قاب،شامل دسته بندی ایه های قرانی می باشند که به طور کامل توضیح داده خواهد شد. دسته اول مربوط به بشقاب میناکاری با قاب همراه با دست نوشته های ایه های مذهبی و از نوع ایه ایت الکرسی، قاب بشقاب و ان یکاد و همچنین سایر ایه های مذهبی بسم الله، چهار قل، صلوات که به صورت اختصاصی به سفارش تولید می گردند.یاد اور می شویم فضای مناسب در قاب ها و دیوار کوب های بشقاب مینا کاری امیران تبلیغ بابت حک لوگو بر روی قاب و نصب پلاک های مولتی با رنگ های طلایی و نقره ای به صورت مدرن طراحی گردیده است.
 
مدل های گوناگون صنایع دستی بشقاب میناکاری قاب دار را می توان با بشقاب های میناکاری در سایزهای ۱۶ – ۲۰ – ۲۵ – ۳۰ – ۳۵ سانتی متری تهیه و تولید نمود. نمونه ای دیگر از بشقاب میناکاری قاب دار که به عنوان جدیدترین مدل هدایای تبلیغاتی خاص همراه با بسته بندی های نفیس در گروه تولیدی امیران تبلیغ تولید می شود، شامل انواع ” گلدان های مینا کاری در ارتفاع های ۱۶ – ۲۰ – ۲۵ – ۳۰ – ۳۵ سانتیمتر می باشند”.نمونه های تولید شده را در سامانه انلاین امیران تبلیغ جستجو فرمایید. استفاده از ورق های تخت همراه اشعار و ایه های مذهبی در قالب بشقاب و تلفیق با قاب های دیوار کوبی مینا کاری نمونه ای جذاب از هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد به شمار می رود.
 
استفاده از گلدان های فیروزه کوبی که بزرگترین مدل صنایع دستی و جدید ترین مدل از هدایای تبلیغاتی به شمار می روند، باعث گردیده این گروه تولیدی تمامی گلدان های فیروزه کوبی در سایز های” ۱۶ -۲۰-۲۵-۳۰-۳۵  ” سانتی متر را با ترکیب چوب های معرق تلفیق نموده و به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین میراث اصفهان و همچنین نمونه ای بارز از محصول صادراتی همراه با نفیس ترین بسته بندی و جعبه سازی مدرن به بازارهای صادراتی ارسال نماید. بشقاب میناکاری قاب دار چند درصد از فروش صنایع دستی را به خود اختصاص داده است؟ بیش از ۲۵ درصد از بازاریابی و فروش هنر دستی به دلیل ورود به فرایند هدایای تبلیغاتی با بسته بندی صنایع دستی از جمله بشقاب میناکاری قاب دار، نشان از اصالت کالا، جذب مشتریان جدید و جاسازی مناسب قاب های میناکاری می گردد. بسته بندی صنایع دستی قاب های دیوار کوب بسیار پر تنوع بوده است.
 
ساخت صفحه میناکاری همراه با ساعت اولین بار همراه با لوکس ترین بسته بندی های مقوایی، هاردباکس، در امیران تبلیغ به صورت سفارش های عمده به صورت اختصاصی قابل تولید شد.قاب های چوبی در ساختاری بسیار جدید و جلوه ای نو ، توانسته به عنوان خاص ترین مدل از هدایای تبلیغاتی به سازمان ها و نهاد های دولتی عرضه گردد. و با اسقبال بی نهایت خوبی رو به رو بوده است.به دلیل در خواست بسیاری از مشتریان این سامانه انلاین بسته بندی قاب و دیوار کوب های بشقاب میناکاری با متریال های متفاوت و فوق العاده خلاقانه طراحی و تولید شده است.
 
جنس بسته بندی محصولات بشقاب میناکاری قاب دار عبارتند از:
  •  جعبه های مقوایی از جنس هارد باکس
  • جعبه های پی وی سی در مدل های گرد، لبه تخت و رنگ های متفاوت
  • جعبه های مقوایی استخوانی با طراحی های مدرن و جدید
  • جعبه های ام دی اف
  • جعبه های ترکیبی ترمه با چرم
  • جعبه های ترکیبی قلمکار با چرم

 

تابلو بشقاب مینا

 

ساخت قاب بشقاب میناکاری

ساخت ورق های میناکاری به صورت ساعت و تلفیق شدن با صنعت چوب از جدید ترین نوع مدل هدایای تبلیغاتی در غالب میناکاری و پر فروش ترین محصولات صنایع دستی به شمار می رود.شبکه بری چوب های ۵ میل و ترکیب با انواع قاب بشقاب های مینا کاری نوعی دیگر از قاب های مینا کاری با چشم اندازی زیبا هستند.که در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ برای اولین بار طراحی و تولید گردیده است.نمونه ای دیگر از پر فروش ترین مدل هدایای تبلیغاتی ترکیب مینا کاری همراه با قاب های خاتم با اشکال بیضی شکل و همچنین مدل های قاب دایره ی خاتم کاری در ۵ سایز متفاوت و ترکیب با گل های نقره و گلدان فیروزه کوب نوعی دیگر از محصولات امیران تبلیغ به شمار می روند.
 
تخصصی ترین مدل قاب بشقاب میناکاری و مدرن ترین صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی خاص را در سامانه انلاین امیران تبلیغ جستجو نمایید. در ساخت قاب بشقاب میناکاری معمولا به دلیل ارزان تر تمام شدن ساخت محصول از جنس پی وی سی استفاده می نمایند. البته این متریال سرعت تولید بالاتری نسبت به چوب دارا می باشد. این شکل از قاب های میناکاری قابلیت حک و چاپ پلاک های تبلیغاتی جهت درج لوگو ونام تجاری را دارد.
 
بشقاب میناکاری را با چه متریال هایی به صورت دیوار کوب تولید می نمایند؟
قاب بشقاب میناکاری ابتدا با  چوب، پی وی سی و ام دی اف بر اساس قطر بشقاب میناکاری مونتاژ می گردند. سپس صفحه جیر اماده شده و بشقاب را با چسب های یک، دو، سه بر روی جیر می چسبانند.
قاب های مشبک میناکاری به چند شکل ساخته می شوند؟
مشبک های مربعی همراه با زمینه رنگ سفید و یا طرح چوب و مشبک هایی به شکل دایره که فوق العاده جذابیت خاصی دارند.نوشتن ایه و یا هر متنی در ساخت قاب بشقاب های مینا کاری در شرایط خاص مس بستگی دارد. الزاما بشقاب مینا بابت دست نوشته ها بایستی به صورت دایره های محدب و یا مقعر قالب سازی شوند. مرحله بعد لعاب کاری بشقاب به صورت سفید رنگ و در نهایت دست نوشته توسط استاد کاران ماهر ایه شریفه و ان یکاد نوشته می شود ، البته با فونت های درخواستی توسط مشتریان.قاب های نقره سازی شده و ترکیب با ایه شریفه وان یکاد همراه با تزیین گل های نقره و تلفیق با بشقاب میناکاری سایز ۱۶ یک ترکیب از هدایای تبلیغاتی مدرن همراه با بسته بندی جیر از جدید ترین صنایع دستی ترکیبی محسوب می شود.
 
به دلیل فروش بی رویه در قاب دیواری های مینا کاری همراه با ایه  وان یکاد این مجموعه تولیدی با شش مدل فونت متفاوت این ایه شریفه را تولید نموده است.استفاده از گل های نقره در داخل گلدان های میناکاری و در نهایت استفاده از قاب های چوبی تابلو های بسیار نفیسی همراه با بسته بندی هارد باکس و مقوایی یک مدل جدید از هدایای تبلیغاتی ( صنایع دستی ) را خلق نموده است.چه درصدی از خانم ها درساخت قاب بشقاب میناکاری مشغول به مشاغل خانگی و کسب در امد می باشند؟ طبق اماری که در شهر اصفهان مشخص شده تقریبا ۲۵ درصد خانم ها در این زمینه کسب در امد دارند.
 
 
 
قاب بشقاب میناکاری

 

 

ساخت قاب بشقاب میناکاری عمده چه نقشی در رونق اقتصادی دارد؟

 
کلمه صادرات اولین مفهومی که در ذهن ایجاد می کند بسته بندی های نفیس است. لذا استفاده از نعلبکی های سه تایی مینا کاری همراه با قاب های پی وی سی مدلی دیگر از هدایای تبلیغاتی به شمار می روند. استفاده از دست نوشته ها در قاب بشقاب میناکاری به صورت ایه های مذهبی و ترکیب با معرق چوبی یک هنر تلفیقی تولید شده است.
استفاده از طرح بته جقه مینا کاری در قاب های مینا کاری همراه با بشقاب های دیوار کوب مینا کاری یک مدل جدید از محصولات صادراتی جدید،مدرن و لوکس را خلق نموده است.
استفاده از صنایع دستی مس و پرداز در بسته بندی های جدید با قاب ها نمونه ای دیگر از محصولات صادراتی می باشند. حکایت صادرات صنایع دستی ، حس طراحان و گرافیک کاران حرفه ای می دهد. زمانی یک تولید کننده قاب بشقاب های میناکاری در صادرات موفقیت کسب می نماید که تمامی استاندارد های مربوط به صادرات اعم از مهر استاندارد – مرغوبیت بسته بندی کالا و کیفیت محصولات صادراتی الزاما رعایت شوند.
 
بیشترین صادرات قاب های میناکاری مربوط به بشقاب های مینا کاری می باشد. البته نقاشی کشیده شده بر روی بشقاب ها بابت صادرات الزاما بایستی از نوع نقاشی های پرداز باشد.شکوفایی اقتصاد هر کشور بر پایه صادرات استوار می باشند.دیوار کوب های میناکاری معمولا شامل بشقاب های مینا کاری در قالب قاب های پی وی سی همراه با نصب شیشه و در بعضی موارد بدون شیشه و نوع دیگری از انها به صورت بشقاب های میناکاری به صورت اویز در پشت بشقاب مینا کاری می باشند.

 

عمده فروشی قاب های مینا کاری در تهران

بیشترین فروش عمده و مخصوصا سفارشات اختصاصی محصولات دیوار کوب های میناکاری مربوط به شهر تهران می باشد. به دلیل قرار گرفتن قاب های میناکاری بر روی دیوار به صورت لوزی و مربعی انجام می پذیرد.شهر اصفهان به دلیل بزرگترین قطب تولید مینا کاری بیش از ۶۰ درصد این محصولات روانه بازار بزگ تهران می گردد. لذا با وجود سامانه انلاین امیران تبلیغ و کامل بودن این مدل محصولات همه روزه به صورت انلاین تمامی محصولات جدید در دسترس همگان قرار دارد.به دلیل رنگ به کار رفته  در تمامی محصولات مینا کاری و تضاد داشتن با رنگ قاب این محصولات یکی از محصولات فوق العاده جذاب در تهران و همچنین پر فروش ترین محصولات صنایع دستی در شهر تهران می باشد.
 
تولید قاب بشقاب میناکاری شامل برش کاری قاب ها بر اساس قطر بشقاب مینا کاری توسط دستگاه های برش چوب یا پی وی سی در ابعاد متناسب انجام می گردد، سپس مرحله مونتاژ قاب صورت می پذیرد که معمولا با دستگاه دوخت منگنه های مخصوص زده می شود. و در فرایند بعدی برش چوب های فیبری کف قاب توسط دستگاه لیزر برش خورده می شود و سپس جیر برش خورده بر روی چوب توسط چسب های مخصوص چسبانده می شوند.و در فرایند پایانی ، بشقاب میناکاری بر روی صفحه جیر توسط چسب های مخصوص چسبانده می شوند.استفاده از چوب های ام دی اف در ساخت و تولید قاب ها و دیوار کوب های مینا کاری نوعی دیگر به شمار می روند.که معمولا این مدل دیوار کوب ها از مقاومت و استحکام بسیار پایینی تهیه و تولید می گردند . نسبت به متریال هایی همچون پی وی سی – ساعت های خاتم دیواری که با صفحه های میناکاری تلفیق شده اند مجموعه ای کامل از هدایای تبلیغاتی هستند.که به ۵ شکل هندسی طراحی و تولید می گردند.
 
دیوار کوب های دایره-دیوار کوب های مربعی-قاب های میناکاری بیضی-قاب دیوار کوب بیضی و خورشیدی – اما استفاده از ام دی اف هایی به اشکال دایره و ترکیب با بشقاب های مینا کاری شکلی از صنایع دستی جدید تولید شده اند.که مشتریان عزیز می توانند به صورت انلاین در سامانه امیران تبلیغ مشاهده نمایند. و جهت سفارش عمده و مشاوره رایگان هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایند.قاب دیوار کوب های مینا کاری با اشکال دایره-طرح پروانه-نعلبکی های سه تایی.

خرید قاب بشقاب میناکاری در مشهد

صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی در مشهد به دلیل استقبال بسیار بالای سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی باعث گردیده گروه تولیدی امیران تبلیغ نمونه هایی جدید را به صورت انلاین در دسترس این عزیزان قرار داده تا بر اساس بودجه و عدد های متفاوت در دسترس عام قرار بگیرد. مشهد به دلیل دارا بودن سابقه تولید فیروزه کوبی صنایع دستی را به عنوان هدایای تبلیغاتی از ماندگارترین و از نظر کیفیت و قیمت و اشتغال زایی فراوان مورد استفاده قرار می دهند.روی اوردن سازمان های شهر مشهد به خرید هدایای تبلیغاتی از نوع صنایع دستی نزدیک بودن و شناخت کامل این هنر و ترویج هنر نقش به سزایی ایفا می کند.که این امر خود باعث گردیده جایگزین بسیاری از مدل های تبلیغاتی قدیمی ارائه گردد. خرید صنایع دستی در شهر مشهد به دلیل بسته بندی های حرفه ای این محصولات مخصوصا در خراسان و شهر های تابعه ان نشان درک و فهم بالای این استان پهناور بوده چرا که این استان بزرگترین مرکز پرورش اساتید و هنرمندان بسیار بزرگی بوده و هست.
 
 
 
 
قیمت تابلو سه بشقاب میناکاری
 

 

قاب سه بشقاب میناکاری

جذابیت رنگ کشیده شده بر روی قاب سه بشقاب میناکاری باعث گردیده بسته بندی های گوناگونی از میناکاری طراحی و تولید گردیده، به طوری که تمام ابعاد قاب میناکاری از سایز های ”  ( ۲۵*۲۵ ) – ( ۳۵*۳۵ ) – ( ۳۰*۴۰ ) – ( ۵۰*۷۰ )  ” و سایر ابعاد قاب ها همراه به بسته بندی های مقوایی وحتی هارد باکس در این مجموعه تولیدی طراحی و تهیه گردیده است.حک و نصب لوگوی سازمان ها باعث گردیده این هنر فاخر و خاص و منحصر به فرد جزء یکی از زیباترین مدل هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. تنوع صنایع دستی در شهر اصفهان به خصوص در ساخت قاب سه بشقاب میناکاری بسیار زیاد بوده اما تنها محصولی که می توان ترکیبی از قاب های پی وی سی و دیوار کوب های مینا کاری را تلفیق نمود ، و جلوه ای ویژه به ان ها داد گروه صنایع دستی مینا کاری نام دارد.
 

نقش بسته بندی در فروش قاب سه بشقاب میناکاری ؟

بسته بندی در عصر کنونی یکی از مهمترین عناصر فروش صنایع دستی به خصوص در مورد تولیدات انواع قاب سه بشقاب مینا کاری به شمار می روند. ضمن این نکته بسیاری از مصرف کنندگان این مدل تابلوها خود به دنبال شیک ترین بسته بندی هایی گردند.تا بتوانند با هنر صنایع دستی یک ارتباط مشخص ایجاد نمایند. معمولا بسته بندی تابلو سه بشقاب مینا کاری به شکل های متفاوتی تولید می گردند ، قرار دادن قاب های بشقابی دیوار کوبی میناکاری در جعبه های جیر با سایز ها و ابعاد و طول و عرض ارتفاع متفاوت همراه با درب لولایی و درب شیشه ای تمام جیر می باشند. که این مدل بسته بندی قاب های میناکاری از شیک ترین، به روز ترین ، تخصصی ترین ، مدل بسته بندی قاب سه بشقاب میناکاری به شمار می روند.
 
اما نوع دیگری از بسته بندی قاب سه بشقاب میناکاری و انواع دیوار کوب های صنایع دستی اصفهان استفاده از جعبه های چوبی با روکش ترمه همراه با درب های لولایی و قفل های سنتی و حاشیه های جیر سنتی و درب با روکش ترمه در رنگ های فیروزهای ، قرمز و ابی  توانسته جزء یک مدل از هدایای تبلیغاتی و بسته بندی های قاب سه بشقاب میناکاری در مبحث صادرات را به خود احتصاص دهند. بسته بندیقاب سه بشقاب میناکاری اصفهان ، دیوار کوبی مینا کاری همراه با جعبه های پی وی سی در رنگ های متفاوت نوعی دیگر از بسته بندی قاب های میناکاری به شمار می روند. این مدل جعبه سازی معمولا با درب های لولایی و قفل های سنتی همراه با روکش ام دی اف و جیر و پارچه های سنتی دست بافت ترمه یا قلمکار به صورت های گوناگون در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ طراحی و تولید می گردند. لذا مشتریان عزیز می توانند در فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی لیست محصولات درخواستی را با دقت و دسترسی اسان انتخاب نمایند. و در اسرع وقت جهت سفارش عمده ای محصولات بی نظیر و مشاوره رایگان با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
 
 
 
تابلو سه بشقاب میناکاری
 
 

دلیل استقبال فراوان در خرید از محصولات قاب سه بشقاب میناکاری چیست؟

به دلیل تنوع تولید صنایع دستی اصفهان انتخاب یک مدل هدایای تبلیغاتی به روز بسیار سخت  و مشکل می باشند. لذا سامانه امیران تبلیغ ، با تنوع تولید انواع قاب سه بشقاب میناکاری همراه با لیست قیمت های مناسب توانسته جایگاه بسیار مناسبی در بین بازار های داخلی ایجاد نماید. ترویج صنایع دستی به عنوان برترین هدایای تبلیغاتی خاص در بین شرکت ها ، سازمانها و نهاد های دولتی توانسته خاص ترین شکل هدایای تبلیغاتی را به خود اختصاص دهد. تلاش ما در این مجموعه بزرگ و بی نظیر فراهم نمودن بستری همراه با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده قرار گرفتن لیست صنایع دستی در ردیف بهترین هدایای تبلیغاتی خاص.
 
خوشبختانه به دلیل مناسب بودن قیمت های انواع دیوار کوب مینا کاری و ترویج هنر و فرهنگ و گسترش خرید هدایای تبلیغاتی قصد داریم به تولید هر چه بیشتر مدل های جدید قاب های دیوار کوب میناکاری با هدف جذب مشتریان خوش سلیقه  بپردازیم. همچنین بتوانیم با کیفیت عالی و استاندارد سازی تولید، بهترین هدایای تبلیغاتی را از نظر کیفیت تولید، قیمت مناسب، سلیقه مشتریان را به مجموعه امیران تبلیغ جلب نماییم.
 
قاب سه بشقاب میناکاری به عنوان نوعی خاص از هدایای تبلیغاتی
خوشبختانه یکی از هدف های این مجموعه تلفیق صنایع دستی بوده تا به طراحی مدل های جدید صنایع دستی  وارد حوزه جدیدی در مجموعه هدایای تبلیغاتی وارد نماییم. و همراه با ان شیوه تبلیغاتی جدید و مدرنی را به واسطه سامانه انلاین امیران تبلیغ در دسترس مشتریان قرار داده تا با ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن انتخاب ایده ال در انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص و مورد سلیقه خود را انتخاب نمایند.
 
 

قیمت قاب سه بشقاب میناکاری به صورت عمده

جایگزین نمودن صنایع دستی در بازارهای تبلیغاتی تا چه حد به اشتغال زایی و ارز اوری و اقتصاد کشور کمک می نماید؟
یکی از شیوه های درست انتخاب کردن هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که از نظر کیفیت، مرغوبیت بسته بندی ، استاندارد بودن و قیمت های مناسب باعث جذب مشتریان جدید می گردند.لذا قاب بشقاب میناکاری در قطر های متفاوت این امکان را به مشتریان می دهند که بتوانند بر اساس بودجه خود نوع ومدل هدایای مورد نظر را انتخاب نمایند.
فروشگاه صنایع دستی امیران تبلیغ به دلیل تلفیق نمودن صنایع دستی مانند فیروزه کوبی همراه با قاب های معرق رنگی با پوشش پلی استر جهت دوام بهتر جلای بهتره محصولات و همچنین ترکیب قاب های خاتم با گلدان های فیروزه کوبی برش خورده و گل های نقره و همچنین بسته بندی و جعبه سازی به روز توانسته بخش بزرگی از هدایای تبلیغاتی ویژه و خاص جهت سازمان ها در همایش ها – جشنواره ها – مراسم رسمی به عنوان برترین تولید کننده هدایای خاص ، حتی در زمینه تندیس های صنایع دستی – میناکاری – فیروزه کوبی – جایگاه بسیار با ارزشی پیدا کند.با اندکی تامل میتوان پیشنهاد کرد ، که بهترین هدایای تبلیغاتی در هر شهر که جزءی از فرهنگ و اداب و رسوم انها به شمار می رود؛ صنایع دستی می باشند.با توجه به شرایط اقتصادی کنونی که تمامی فعالیت های تجاری و علمی به سمت هزینه های پایین تمرکز دارند لذا اثر بخشی یک محصول در هزینه های پایین بسیار کمک افرین هستند. جهت سفارش عمده و مشاوره رایگان انواع قاب بشقاب میناکاری هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: